Cosmotest - testy i recenzje kosmetyków COSMOTEST Kosmetologia - Odkrywamy Sekrety Kosmetyki KOSMETOLOGIA Makijaż ślubny, makijażystka, wizażystka MICARE
Recenzji: 97     Firm: 38     Opinii: 384    
kremy toniki peelingi
ciało, balsamy, masła, żele
makijaż, cienie, róże, pomadki
łonie i stopy, kulki, kremy, lakiery
włosy, lakiery, pianki, szampony
apachy, perfumy, wody kwiatowe
akcesoria, pędzle
Data: środa, 5 lutego 2014 Autor: Agnieszka

Fitoestrogeny to związki roślinne wykorzystywane w produkcji kosmetyków przeciwzmarszczkowych. Zapobiegają uszkodzeniom błon komórkowym wywołanym przez promienie UV, działają przeciwrodnikowo, hamują działanie enzymów rozkładających kolagen skóry. Kosmetyki zawierające fitoestrogeny szczególnie polecane są do pielęgnacji cery dojrzałej o obniżonej elastyczności, ze skłonnością do przesuszania naskórka. Przeciwdziałają starzeniu się skóry, ujędrniają i poprawiają koloryt skóry.

Dużą zawartością prekursorów fitoestrogenów charakteryzuje się serum mleka kóz, główny składnik aktywny kremu Equille BIOgenic Night.

equille1

Krem przeznaczony jest przede wszystkim dla osób między 25 a 45 rokiem życia.

OPIS PRODUKTU

BIOgenic Night 25-45, jest preparatem biogenicznym, którego substancją wiodącą jest serum mleka
koziego. Cechą charakterystyczną kosmetyków jest duża zawartość prekursorów fitoestrogenów.

BIOgenic Night 25-45 ma za zadanie pobudzić komórki do pełnienia swoich funkcji oraz dostarczyć składników pokarmowych aminokwasów, protein, kwasów tłuszczowych (w tym NNKT), kwasu mlekowego, makro i mikroelementów, witamin.
Składnikami wspomagającymi są: masło Shea, D-Panthenol (wit B5), kwasy Omega, wyciąg z aloesu oraz wyciąg z krwawnika o działaniu łagodzącym i przeciwzapalnym.

BIOgenic Night 25-45 łatwo się wchłania, dociera do kolejnych warstw skóry i utrzymuje się przez co najmniej 12 godzin. Jest przeznaczony do skóry wymagającej, wrażliwej. Wiek 25-45.

SKŁADNIKI

Aqua, Glyceryl Stearate, Macadamia (Macadamia Ternifolia) Nut Oil, Ethylhexyl Stearate , Aloe Barbadensis, Squalane , Isopropyl Isostearate, Isosteryl Isostearate, Dicaprylyl Carbonate,Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Butyrospermum Parki (Shea Butter), Achillea Millefolium Extract, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Panthenol, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Milk Goat Serum, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Caprylic/Capric Trigliceride, , Tocopherol Acetate, , Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Dipropylene Glycol, Decylene Glycol, Methylisothiazolinone, Sodium Chloride, Parfum.


MOJA OCENA

Systematyczne stosowanie kremu Equille BIOgenic Night to intensywna, nocna pielęgnacja dzięki, której codziennie rano moja skóra wygląda promiennie i nieskazitelnie. Połączenie składników aktywnych takich jak: serum mleka koziego, olej makadamia, masło Shea, wyciąg z aloesu, D-Pantenol, wyciąg z krwawnika, sprawia że kosmetyk skutecznie nawilża, łagodzi zaczerwienienia, odżywia, regeneruje i wygładza.

equille2

Krem jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry przy pierwszych oznakach starzenia.

Lekko rozprowadzająca się aksamitna konsystencja i przyjemny, delikatny zapach to dodatkowe atuty kosmetyku.

equille3

Krem szybko się wchłania, pozostawiając na skórze lekki film ochronny, który daje komfort nawilżenia. Nie zapycha porów i nie wywołuje podrażnień.

Estetyczny, elegancki pojemnik typu „AIRLESS” ułatwia dozowanie kremu i zapobiega zanieczyszczeniom mikrobiologicznym.

CENA
120zł/50ml

Więcej informacji o kosmetykach firmy GOLD WATER BLUE znajdziecie na stronie internetowej: www.goldwaterblue.com

OCENA PORTALU COSMOTEST.PL

Mottem marki jest : „Nie noś Złotej Maski, choćby była najpiękniejsza. Damy Ci formuły, które pozwolą się jej pozbyć.”
Misją marki GOLD WATER BLUE jest poszukiwanie doskonałości:
Poprzez tworzenie rzeczy dających radość i satysfakcję,
Poprzez tworzenie rzeczy żywych i istotnych dla wartości takich jak zdrowie i uroda,
Starając się wydobyć piękno będące cechą każdej istoty,
Używając wiedzy najwyższego poziomu,
W zgodzie z etyką, stale poszukując lepszych rozwiązań,
Dla innych, dla siebie, dla wszystkich.

Nazwa GOLD WATER BLUE oznacza Złoto, Woda, Błękit.

ZŁOTO, bo jest najszlachetniejszym z pierwiastków. Od zawsze towarzyszące człowiekowi. Leczono się nim, ozdabiano, składano mu cześć, modlono się do niego, a nawet składano się z nim po śmierci.
Od wieków synonim luksusu. Ciepłe, energetyczne, przyciągające.

WODA, bo jest symbolem życia. Obrazuje także upływający czas.
Woda jest nam bliska – człowiek rodzi się w wodzie i nie może bez niej żyć. Jest jednoznaczna z higieną. Chłodzi nas, obmywa, koi.

BŁĘKIT, bo wszyscy lubią błękit.

Te trzy elementy są podstawą myślenia twórców firmy – co jest człowiekowi najbliższe, jeśli myśli o urodzie i zdrowiu? Z czym każdemu z nas kojarzą się te pojęcia? Z ciepłem, energią, czystością, lekkością, przyjemnością, magią. Złoto, woda, błękit.

  Inne recenzje firmy GOLD WATER BLUE:
Dziękujemy firmie która nieodpłatnie przysłała nam kosmetyki do oceny.

Mottem marki jest : „Nie noś Złotej Maski, choćby była najpiękniejsza. Damy Ci formuły, które pozwolą się jej pozbyć.”
Misją marki GOLD WATER BLUE jest poszukiwanie doskonałości:
Poprzez tworzenie rzeczy dających radość i satysfakcję,
Poprzez tworzenie rzeczy żywych i istotnych dla wartości takich jak zdrowie i uroda,
Starając się wydobyć piękno będące cechą każdej istoty,
Używając wiedzy najwyższego poziomu,
W zgodzie z etyką, stale poszukując lepszych rozwiązań,
Dla innych, dla siebie, dla wszystkich.

Nazwa GOLD WATER BLUE oznacza Złoto, Woda, Błękit.

ZŁOTO, bo jest najszlachetniejszym z pierwiastków. Od zawsze towarzyszące człowiekowi. Leczono się nim, ozdabiano, składano mu cześć, modlono się do niego, a nawet składano się z nim po śmierci.
Od wieków synonim luksusu. Ciepłe, energetyczne, przyciągające.

WODA, bo jest symbolem życia. Obrazuje także upływający czas.
Woda jest nam bliska – człowiek rodzi się w wodzie i nie może bez niej żyć. Jest jednoznaczna z higieną. Chłodzi nas, obmywa, koi.

BŁĘKIT, bo wszyscy lubią błękit.

Te trzy elementy są podstawą myślenia twórców firmy – co jest człowiekowi najbliższe, jeśli myśli o urodzie i zdrowiu? Z czym każdemu z nas kojarzą się te pojęcia? Z ciepłem, energią, czystością, lekkością, przyjemnością, magią. Złoto, woda, błękit.

Dodaj komentarz

Prosimy pisać komentarze na temat produktu. Wszystkie komentarze odbiegające od tematu recenzji będą usuwane. Jeśli masz ogólne pytania, sugestie lub potrzebujesz pomocy technicznej skorzystaj z formularza kontaktowego, abyśmy mogli udzielić Ci odpowiedzi. Dziękujemy za poświęcenie czasu na komentarz! :)
Twój adres email nie zostanie opublikowany.
ZAPOWIEDZI
Laura Conti, balsamy do ust i preparaty do paznokci

Pielęgnacja ust i paznokci z Laura Conti

Kosmetyki BELL

Tym razem przetestujemy dla Was kosmetyki marki Bell. Między innymi kosmetyki dla wrażliwych oraz lakiery do paznokci dające efekt porównywalny do żeli wykorzystywanych w salonach kosmetycznych.

Naturalne produkty z Maroka

Niebawem zrecenzujemy dla Was naturalne kosmetyki pochodzące z Maroka

Żele pod prysznic ORIGINAL SOURCE

Słodka pomarańcza z korzenną lukrecją czy malina ze słodyczą wanilii? A może skąpany w słońcu kokos?

Urban Decay Naked 3 i Eyeshadow Primer Potion

Paleta cieni NAKED 3 i baza pod cienie

IVR i LEE STAFFORD

Kosmetyki w minidawkach IVR i kultowe produkty do pielęgnacji włosów Lee Stafford

WSPÓŁPRACA Z L’BIOTICA

Wysokiej jakości dermokosmetyki i kosmeceutyki

WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ DROGERII SEKRET URODY

„Sekret Urody – drogerie blisko Ciebie. Byś czuła się pięknie, zawsze.”

   
ZNALEZIONO NAS NA:
Współpraca | Reklama | Kontakt
pozycjonowanie, tworzenie stron